Bad uppdate

Tjeeeenare, japp daligt med uppdatering... JAG VET! men fan, inte sa latt plus att det kostar en del att sitta har... =(
I forrigar kom vara vanner, familjen Runow. Det var skitkul, lite nytt folk/vanner...  Tog det bara lungt den dagen, gick ut och kakade lite gott pa var nu stammis restaurang BULL'S. Dem har okej mat, vi var namligen pa en restaurang inne i en by nara oss, och FY FAN va acklig mat det var dar, alla lamnade mer an halften av maten kvar pa tallrikarna... pinsamt!

Igar satt jag och alsklingen nere i den fina baren som ligger i mitten av hotellet, tog en drink var och rokte lite vattenpipa. Jattemysigt... Har ocksa handlat lite fina grejer sasom en resvaska, klocka, klanning, halsduk... dem har massa fint har nere. Plus att det ar enormt billigt.

Idag hade jag faktist planerat att lagga in bilderna, men just nu kan jag inte det... Tomas och Adam var i Kairo igar, dem var de anda som orkade med den 9 timmars langa bussresan, men dem tog massa bilder pa de tre olika pyramiderna. SKITHAFTIGT! 

Sag att jag borjat flagna lite idag pa axlarna, ajajaj...na men har ju ett par dagar kvar pa oss det kommer nog fixa sig. Bade igar och idag har vadret varit lite halvkasst, eller sjukt skont...men lite sadar dimmigt eller vad man nu sager. Solen var inte sadar stekhet!

Det hander massa roliga saker, men med min korta minne glommer jag hela tiden bort allt...haha
Men igar var vi inne i den lilla byn "Sekalla" tror jag den heter, da kopte vi tre luftmadrasser. Senare idag nar mimmi och emma skulle ut och prova dessa, flyter den ena ut till havs! haha, sa himla knappa! haaha, sjalv lag jag och solade da jag plotsligt hor att de skriker, men som tur va, akte en kille ut med en liten motorbat och hamtade den, himla snallt av han! haha tack farbron.

Imorrn ska vi ut och snorkla, IGEN! men denna gangen i ett sakallat "Dolphin House". Det ska bli sa himla kul, tva timmar med bat ut pa havet sedan snorkla och forhoppningsvis bada med delfiner. Dem sager att det ar 80% att man ser dessa fria delfiner och deras familjer... hihi langtar verkligen!

Ska forsoka slanga in lite bilder imorrn, men kan inget lova! Hort att det ar bra vader hemma i Svealand, blir ju gelt perfekt tills vi kommer hem! Men vi kommer nog tycka det ar kallt gemfort med varat 35 graders varma egypten!

Love to you alla <3


Kommentarer
Postat av: Sussi

Ha ha ha, först höll jag på att garva ihjäl mig av ditt inlägg, med tjejerna som drev ut till havs, men sen insåg jag att de kunde ha sluta väldigt illa.
MAN HAR INTE LUFTMADRASSER PÅ HAVET!!!!!
Dom driver så himla fort ut.
Ni verkar ju ändå ha kul och är med om en del äventyr.
Hoppas verkligen ni såg några delfiner.
Näe nu börjar jag sakna er riktigt ordentligt.
Tomas träffar jag snart, men hälsa alla så jätte mycket.
Har jobb till dig när du kommer hem : )

Kram Sussi

2008-04-26 @ 20:20:16
Postat av: shululu

va söt du är :), du är inte hel svensk va ?

2008-05-01 @ 14:24:27
Postat av: shululu

sho. har bar aett par frågor som ja jätte gärna skulle vilja ha svar på :). jag har typ använt flera olika hudprodukter till mina finnar, de funkade ett tag men sen slutade de. Jag gick till apoteket o snackade me dem o de rekomenderade mig basiron, har använt det i lite mer än 2 månader nu o den verkar inte funka längre på mig. Plus att ja har lite fläckar under finnarna sere ut som, FAN!kmr de fläckarna gå bort? finns det ngt kräm man kan använda för att få bort fläckarna? o kan du rekomendera ngra bra hudprodukter för att få bort skit finnarna, tar ju studenten i år, vill itne se ut som ett spöke, haha :)

ps bra blogg förresten, puss o hej :)

2008-05-01 @ 15:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0