Dags för avgång

Tjena tjena, nån som är vaken? hehehe, e väl sådär lagom pigg, men mycket mer än vad jag skulle ha vart i vanliga fall men så är det väl alltid när man ska resa bort/utomlands. Älsklingen har typ vart uppe hela natten, hihi han e så himla söt, tjatat på mig i 20 min om att gå upp trots att det är över 40 minuter kvar tills bussen går. 

Ajja, ska äta lite frulle, är sjukt hungrig sen tänkte jag nog sminka mig lite också. Kan ju för fan inte se helt död ut, haha, näää har faktist packat ner det så skippar nog det.

Men okej då, så får ni precis som jag ha det så himla bra här hemma i Sverige då, så syns vi om 15 dagar.

 PUSSSAAAAR & KRAAAAAMAS FRÅN HUUMLAAAN <3

Kommentarer
Postat av: linda runow

hej alex kul att du ska Åka nu lokost och ha det kul men när jag kommer så är det inte kul!!!!!!!!

2008-04-17 @ 07:08:57
Postat av: Anonym

trevlig resa!

2008-04-18 @ 07:57:28
URL: http://annakubel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0