Det börjar bli verklighet

Sitter här i köket alldeles ensam, eller nästan. Adam (brorsan) kom precis hem med två kompisar. Har plockat undan lite i köket, men skulle behöva skura allt också, ska nog göra det snart... älsklingen är på väg hem =) JIPPI!
Han kommer in med tåget kvart i fyra imorgonbitt, så får ju inte se han förrän imorrn. Men gud så jag saknar honom<3
Har hyrt filmen, "Bring it on - in it to win it". Haha en riktig girly film. Roligast av allt är att Adam också gick med på att hyra den, haha.

Mamsen och Tomas har nämligen åkt upp till landet för att "dumpa" alla möbler som inte följer med i flytten, eller som inte får plats som sagt. Så nu börjar det verkligen kännas att vi ska flytta, vardagsrummet är nu fyllt med kartonger, inte en möbel kvar =( men men, det ska på samma sätt bli kul. Så fort vi hittar nånstans att bo! haha

ajja see yah <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0