En sak som är ganska så kasst...

Det finns tyvärr en tråkig grej som verkligen inte är lik mig och det är att jag inte har med mig någon bra kamera...
Lillesyrran har ju sin, men den lär hon hålla hårt i. Eller lite kan jag nog låna den, men inte som om det vore min egen liksom. Sedan har familjen en som är sådär halv bra, men hittar varken laddaren eller USB-sladden till den just nu. Sedan har jag då min jättefina kamera som jag fick av älsklingen i julklapp, men där har som sagt skärmen spruckit, så man ser ingenting på den. Men kan iallafall ta bilder på den. 

Förhoppningsvis har våra vänner som kommer nästa torsdag en riktigt grym kamera så då kanske det blir lite bättre bilder tagna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0