Fredag

Heeeej, gud va jag saknar er... fan har inget att gör på dagarna när jag kommer hem! HAHA, jora har faktist haft ganska mycket att göra det senaste dagarna.

Igår var vi och satt i publiken i "Glasklart", det var faktist skitkul! Tur som vi hade fick vi sitta precis där kamrean va ungefär hälften av programmet, så om vi inte syns är det jävligt skumt! HAHA, sitter precis bakom de tre tävlande...så om ni ser mig hojta till. Programmet kommer gå på lördagar klockan 20:00. Kan dock inte säga vilken lördag, eftersom de lägger in de olika programmen lite hur de känner för. Så ni får helt enkelt kolla varje lördag..hehe

Tråkigt nog missar jag det, eftersom jag antagligen kommer att vara i egypten då...YEEEEEES! det är fasiken inte änns två veckor kvar. GUD VAD JAG LÄNGTAR! Btw tack för alla tipsen om olika datorer, kom gärna med fler tips, så jag har stort utrymme av val.

Sitter såklart i skolan och bloggar eftersom datorn hemma e ah, trasig! Vi börjar kvart i ett och slutar inte förrän sju ikväll, ja jag vet att det låter sent men vi har det såkallade kvällspasset idag. Malin är väl här vilken sekund som helst, ska käka lite lunch då!

Ha en helt underbar dag, solen är på G fram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0