fullt upp

tjabba tjena, ligger nu i sängen och ska sova, är så sjukt trött. Har så enormt mycke att göra nu så hinner inte blogga, kom liksom hem halv tolv idag...haha kanske för att jag var ute hos jessie på landet (Ösmö) haha.
Efter skolan idag åkte jag och bullen in till stan, blev en massa bra och nyttig shopping, ska försöka lägga upp allt imorn.

Nu är det fanimej knappt en dag kvar liksom, imorn är sista kvällen sen drar vi..GUUUD så jag längtar. Inte så att det märks här hemma, fan har inte änns börjat packa, så det är nått jag MÅSTE göra imorrrn. Usch orkar verkligen inte...
Hade tänkt att jag skulle hunnit blogga extra mycke nu innan jag drog, men där hade jag visst jädrans fel, men hoppas på att det kommer bli lite bloggande från egypten! Lovar att jag säkert kommer glömma massa saker, så himla typiskt mig. ajja skitsamma, de blir som det blit. Nä imorrn är det skolan som gäller, trots att jag skulle behövt stanna hemma och slänga in ett antal maskiner, men måste vara på viktiga lektioner imorrn, så därför måste jag sova nu.


Förlåt för jättedåligt uppdatering :( pusspuss<3



Kommentarer
Postat av: Lina

Du kan ju glömma att jag tönker förlåta dig iaf! pussiluss

2008-04-16 @ 08:46:07
Postat av: mia

haha det är ju skitkul att packa! :D

2008-04-16 @ 09:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0