God morning Sweden

Heeej heeej, herregud! Igar var vi ute pa Roda Havet och snorklade bland korallreven, nastan som i en lagun.
Det var HELT otroligt, vilken javla upplevelse. Det var sa vackert och sa fint, massa fargglada fiskar. Det ar nagot man MASTE gora om man aker hit, sa glad att jag gjorde det!

Idag tog vi sovmorgon, har namligen gatt upp tidigt tva dagar i rad forutom idag sa det var skont. Kanner mig daremot fortfarande lite brand typ pa nasan och lite pa brostet, helt rott. Sa kommer nog ta det lite lugnt med solen idag. Utanfor mig ser jag poolen, det ar sakert 30 grader i luften, fan vad jag njuter (och skryter) haha.

Idag ar det sondag, tror jag... haha. Imorrn kommer iallafall Tomas. Sen pa torsdag kommer den andra familjen, det ska verkligen bli superkul. Det finns lite olika utflykter som vi kommer gora, t.ex att vi ska ut och aka fyrhjuling i oknen, rida kamel och massa annat kul. Men nu ska jag nog ga och spela lite biljard med syrran och alsklingen. Vet inte vad som hander senare idag...

Till Sussi, SNALLA! om ni har en kamera, kan inte du snalla forsoka lamna den till tomas idag.... assa du forstar inte hur bra det skulle vara. Han aker tidigt imorrnbitti och kommer nog hem ratt sent ikvall...skulle vara sa himla underbart, skulle radda mig da! haha kanske later lite dramatiskt, men kanns sa pissigt att inte ha en kamera i detta paradis. Ring han och fraga om han kanske kan komma forbi och hamta den eller natt...PLIZ!!!!
(skicka med sladd och minneskort om det gar)

Puss & kram till alla mina lasare, kommer bli massa blogg och bilder nar jag kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Sussi

SJÄLVKLART!!

Jättefin bild :)
Gud så härligt...

Massa Kram

2008-04-20 @ 14:16:28
Postat av: Sussi

Fick inte tag i dig.
Batterier får ni köpa till kameran.
Har ingen sladd till den.
Skickar med en data sladd.
Åh du, va rädd om den....

Kram

2008-04-20 @ 14:56:27
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Hej!
Nu är tävlingen med VooDoll's avslutad!
Kika in och kolla vem som vann...
Ny chans med nya dockor kommer nästa vecka!

2008-04-20 @ 23:29:56
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Nora

Shululu bruden

2008-04-21 @ 17:46:19
URL: http://norawestman.blogg.se
Postat av: Malin

ojojOJ vilket PARADIS!!!

2008-04-22 @ 00:22:25
URL: http://carlssonmalin.blogg.se
Postat av: Trusslan

Tja Bulan!

Hoppas du har det "alldeles underbaaart"......
Och att kameran funkar som du önskar.
Skulle va skit kul om du la ut lite bilder på familjen, he he he.....
Ser ni ut som koldockor eller??
Njut av livet, det gör jag.
Här hemma har vi ett strålande vår väder, ska bli 18 gr idag och imorrn : )
aja, nu ska jag jobba.

Pöss
Hälsa alla!!!!

2008-04-22 @ 09:54:32
Postat av: bea

shit vad skönt det ser ut!

2008-05-07 @ 21:13:26
URL: http://beatricesabina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0