Helg nu igen

Hejsan svejsan, shit va tiden går fort. Kändes som om det nyss var helg och vi var ute... jaja nu är det helg igen, vilket är superskönt såklart. Gemfört med andra vänner ska jag dock jobba imorrn och på söndag. Men det känns bra, tjäna ännu mer pengar. Och mer ska det bli, ska ut och resa i sommar har jag bestämt! hihi

Har varit en heldag på salongen, helkul. Imorse hade vi först klippning, då klippte jag Emma och Malin klippte Sara. Blev faktist grymt nöjd med min klippning, och fick också bra beröm. Då känns det alltid bättre. Plus att jag känner att jag äntligen börjar få in den rätta tekniken för mig. La också en lätt make-up på de två systrarna. Efter lunchen var det dags för färgningen, den var däremot lite mer komplicerad. Emma vill gå från mörk-rödbrun till naturligt blond. Så det är en del som måste göras för det. Är ännu inte klara, men ser hyfsat bra ut än så länge, ska bara lägga på ännu mer slingor nu så att allt det röda fösvinner.

Tog lite före och -efterbilder:

Så här mörk var hon först.

image1539

Under avfärgningen,

image1540

Resultatet för idag,  (ska göra mera slinger)

image1541

image1542

image1543


fint va?



Kommentarer
Postat av: Fanny

Snyggt! Hur länge har du varit under utbildning?

2008-04-11 @ 19:52:07
URL: http://fanniieh.blogg.se
Postat av: Mari

Blev riktigt fint! Du är duktig :)

2008-04-11 @ 21:03:41
URL: http://kolikmim.blogg.se
Postat av: Sawen

Åh vad fin färgen blev!

2008-04-12 @ 13:38:46
URL: http://sawens.webblogg.se
Postat av: heej

:O de innan va ju rå snyggt.. de som va efter va ärligt talat enligt mig, INTE fint!

2008-05-03 @ 21:18:48
Postat av: heej

fick dåligt samvete! de ser nog bättre ut i verkligeheten!:D

2008-05-04 @ 00:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0