Hur mobbad Jessie är!

Tjaabba tjena. sitter och har samhälle nu, haha inte världens roligaste lektion. Men med lilla Jessie brevid mig kan det mesta bli kul! Ska ta fram info om Rix FM typ, hallååå!!! boooring.

Hon heter Jessica Björkman och bor i den underbara "staden" Ösmo, världens finaste lilla by! Massa äckliga små paddor täckta över hela gatorna som sitter på varandra? öhhh... HAHA! 

Nä men det är fakitst sant. igår när Jessie körde mig till tåget var gatan verkligen full med grodor/paddor, så himla äckliga. Sedan satt de två och två på varandra, jag tror att det var barnen men Jessie säger att dem hade knullade! hah så jävla snuskiga, vi höll på att köra på fleeera stycken, fan det hade ju bara sagt SPLAAAAASH! usch...såg faktist en död groda, platt som en pannkaka! haha

Nä måste plugga lite nu! Hare



Kommentarer
Postat av: Alice

Äckligt! Jag kräktes typ upp mitt äpple!

2008-04-16 @ 13:07:15
URL: http://stryknine.blogg.se
Postat av: Sussi

Alex, för din info, som inte tycks haft biologi dom senaste 10 åren, så det vår!!
Då parar sig grodorna, har du aldrig sett ett grodyngel??
Näe Alex , inte spermier,. ha ha ha
Det är jätte gulligt med små gräs grodor :)
Aja, ska inte terra dig mer, hare bra på semestern.

2008-04-16 @ 17:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0