Känner mig så sliten

Halloo hallo, då var jag hemma igen efter en dag på stan. Träffade Kenza först i slussen sen drog vi iväg mot gallerian där i mötte Nadia och hennes kompis. Fikade lite, rastade lilla mani och kollade i affärer. Till sist gick jag med Kenza till tandläkaren, jag och N vaktade mani sålänge sedan drog vi hemåt. Mötte Nora en snabbis i mariatorget, skulle bara lämna av hennes kamera. Nu är jag som sagt hemma och är verkligen skittrött, kan verkligen inte fatta varför. Älsklingen är hemma hos sig och han vill att jag kommer dit, vette fan om jag pallar...jo måste packa bagen nu asså.

Det blev ingen datorväska, får bli en annan dag helt enkelt. <3

Kommentarer
Postat av: Carina

vilken otroligt snygg header du har på din blogg! verkligen supersnygg! hur har du gjort? *nyfiken*

2008-04-07 @ 20:25:05
URL: http://inha.blogg.se
Postat av: Millan

okej :) ja men du hade ett par grå lite längre upp på en annan bild, men jag hittade dom på hm´s hemsida :)

2008-04-07 @ 23:38:14
URL: http://eruannon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0