Ny start

Hallo bloggen och alla söta läsare, idag blir som en ny start för mig och bloggen. Man kan säga att jag börjar om från början. Har vart sådär halvdålig uppdatering de senaste dagarna pågrund av flera orsaker. Men nu när jag fått min dator kommer det vara mycket lättare att vara ännu mer aktiv. Det kommer också bli lite förändringar, ska göra reklam för lite olika grejer etc. Allt kommer dock inte på en gång, men under en lite längre period såklart!

Föressten så ska ni bara veta hur skönt det är att ha en egen dator nu, slippa tjaffsa med småsyskonen om vem som ska sitta. Plus att nu är det bara jag som kommer använda denna, vilket betyder att det bara är jag som göra sönder den, haha nä men ni kanske förstår. Vet att älsklingen kommer vilja lägga fingrarna på denna, men de e stränga regler som gäller då. 

Varför jag valde att köpa just en mac? är mycket för att jag har stort intresse för foto & design, som jag däremot inte kan mycket om MEN ska lära mig. Så det lär ju också ta lite tid, men det är de värt. Inom kort ska jag också skaffa mig en system kamera. Något jag också länge velat ha, så blir det mycket eget i min lilla blogg.

Så vill jag passa på att hälsa alla nya läsare Välkomna. (welcome into my life)

Kommentarer
Postat av: OSKAR O DA HOE

Tack så mycket!
Du är välkomen till min med!

2008-04-07 @ 10:04:39
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haft en bra dag? :)

2008-04-08 @ 15:31:51
URL: http://louizevarnamnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0