One week to go

God morgon folket, vaknade väl runt kvart i åtta av att Noras jävla klocka ringde, haha de va nog den mest störda alarmsignal jag hört. Tänkte som sagt inte dra till salongen förrän elva tiden ungefär, så ska sitta här och mysa ett litet tag, läsa bloggar och käka frulle.

Idag består min frukost utav te och jättegott nybakat bröd med ost på. Det är nämligen dags för mig att tänka på min kost lite mer pågrund utav mitt lilla magproblem, eller lilla och lilla. Haha! Måste i stort sätt sluta med ALLT socker...

HUR I HELVETE SKA DET GÅ??? snälla nån som har ett bra tips på vad man kan äta istället för typ godis, bullar, glass...allt underbara som gör än sådär rund och go. haha, jag älskar verkligen godis... 

får väl byta ut skiten mot morötter eller nått gott..haha Lycka till!

Om jag får, så ska Liisi komma till min salong idag där jag ska klippa och färga. Måste först bara kolla om det är okej. 
Måste alldeles strax klä på mig, men hoppas alla får en underbar dag trots det tråkiga väder!

Och angående min rubrik, nu är det fanimej bara EN vecka kvar prick, känns så skönt att kunna säga så. Förut har det vart typ 50 dagar kvar, 42 dagar kvar... nu kan jag säga att vi åker på TORSDAG!!!!! =) =) =)

Nä, måste gå nu, PUSS&KRAM!<3

Kommentarer
Postat av: Fia

Vet hur det är. Socker; godis, läsk ja allt sånt gott är mina bästa vänner, sånt går bara inte att bryta:) Men jag förstår dig. Om du har magproblem, då kanske man måste. Men men. Hoppas det går bra:)
Vart ska du/ni åka som du skriver??
Ha en bra dag!

2008-04-10 @ 09:23:50
URL: http://dagarmedfia.blogg.se
Postat av: Anna

Jag försöker själv hålla koll på sockret. Det finns egentligen inget som ersätter godis och allt annat sött men nåt som ändå funkar rätt bra är jordgubbar, vindruvor och andra söta frukter och bär. Lycka till! =)

2008-04-10 @ 16:42:56
URL: http://princessanna.blogg.se
Postat av: b

frukt?

2008-04-10 @ 18:11:10
URL: http://hemtrevlig.blogg.se
Postat av: Emma

Gör en stor fruktsallad som du har i kylskåpet och kan ta lite av så fort du blir sugen på nått =)

2008-04-10 @ 18:17:19
URL: http://eemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0