Vart hittar jag en fin väska?

Sitter och kollar runt lite på nätet, men så lite som jag kan om datorer...så hittar jag inte mycket. Har sökt på google, men helst vill jag hitta en butik där man kan gå och kolla på olika datorväskor.

Mina krav:

*Jag vill inte ha nån full gubbväska, utan en lite mer tjejväska.
*Den får inte heller kosta för mycket
*Den får inte vara för stor.
*Den ska ha axelband (alltså inget fodral)

Nån som har något bra tips, säg till. Ska nämligen ut idag och se om jag hittar nått fint.


TK894_screen1.jpg

 

nått liknande som denna...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tror det var inreda.com som hade gryyyymt snygga datorväskor! Iof kanske inte de billigaste man kan hitta i världen, men datorväskor har ju en tendens att bli ganska dyra i vilket fall.
Bra tips om dansanta kidz...! Tack! Det roade mig ett litet tag.

2008-04-07 @ 13:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0