World trade center

Har precis kollat på World Trade Center filmen, den som gjordes efter hela katastrofen. Fy fan va hemskt, tror att vissa urklipp är från den riktiga händelsen, det är verkligen helt sjukt. Fatta att vara där och se allt detta, se hur människr hoppas ut genom fönstrena från 100 våningen... filmen får än verkligen att förstå vad som hände där borta den dagen, 11 september.

Filmen rekommenderas verkligen! Fast inte för känsliga, eller man blir ganska rörd ibland. Nä dags att sova, längtar tills imorrn då jag ska inhandla lite nytt för resan. Hihi, snart e det bara TVÅ dagar kvar!!!! JIIIPPPIII =)=)=)=)=)

God natt alla kära läsare <3

Kommentarer
Postat av: wtc

Jag rekommenderar "911 mysteries demolition"! Grymt bra. Du kan ladda ner den eller nåt, kommer öppna dina ögon för nya saker.

2008-05-04 @ 00:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0