08.08.08

Hejsan, ja det är säkert många som har den ruriken idag. Det är idag som vi firar att vi är 08, så stog det tidningen. Vattenkriget är idag, stureplan ska ha utedisco (om jag fattat rätt), det ska smällas raketer inatt o.s.v 

Det är en riktig partykväll idag och hela natten. Tråkigt nog jobbar jag, vet inte om jag missar såå mycket med tanke på det tråkiga vädret men det stoppar nog inte resten av alla stockholmare. Idag är det jag som stänger på pizza hut, första gången för mig men får hjälp av bullen. Vet inte riktigt vad som händer ikväll, men sova hos Malin blir det iallafall. Kanske kanske, tar en sväng in till stan, men det tvivlar jag på. Hoppas på en lugn dag på jobbet för jag är så himla trött i kroppen. 

Jobbar imorrn också, så kanske blir lite halvdålig uppdatering, vi får väl se. Magen kurrar för fullt nu, haha låter nästan som en lite kisse som... ah låter sådär ni vet?! haha

Bjuder på en härlig sommarbild, tagen på Gotland av älsklingen. 




Vill återigen passa på att tacka för alla fina kommentarer, ni gör det så mycket roligare att blogga. Hihi lovar er en tävling inom kort.


PUSS ÄLSKLINGAR<3



Kommentarer
Postat av: Mona

Den bilden var fin, och alla andra modellbilder på dej också... Jag vill också bli modell eller åtminstånde ta modellbilder, men jag är bara 165 cm...

2008-08-08 @ 16:14:13
URL: http://monass.blogg.se/
Postat av: Catherine

tjenna!

så här ser det ut där jag ändrar menyn vid sidan..

där efter att det står font family andrar du till den text du vill ha.. den som står först är den man får.. jag har papyrus exempelvis..



sen kan du kolla på stilmallen där det står ENTRY HEADERS.. där kan du ändra vilken stil du vill ha på överskrift på inlägg och alla annan text...





detta är för att ändra texten vid sidan.. om jag kommer ihåg rätt.. prova dej fram.. det är ganska lätt när man hållt på ett tag.. då fattar du grejen ;)



.navheader {

font-family: papyrus, Helvetica, Sans-serif;

font-size: 14px;

font-weight: bold;

color: #666666;

padding:5px 5px 0px;

margin-bottom:0px;

background-color:#FFFFFF;

text-transform: uppercase;

}

.nav {

font-family: papyrus, Arial, Helvetica, Sans-serif;

font-size: 13px;

font-weight: bold;

color: #000000;

margin: 0px;

2008-08-08 @ 16:23:20
URL: http://skurri.blogg.se/
Postat av: m

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=16380



Tävla och vinn gratis smink, jättebra sida faktiskt :)

2008-08-08 @ 18:04:44
Postat av: Isabella

tack för titten hos mig :) måste säga du vad du är söt :) plus gillar din blogg mycket :)



//Puzzzzzzz

2008-08-08 @ 23:18:11
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/
Postat av: Sussi

Ja du, vet inte om du hade velat vara i stan heller...

Sååå sjukt mycke folk i stan!

Men fyrverkeriet va jätte fint...



Stor bamse kram!

2008-08-08 @ 23:54:22
Postat av: Emilie

Tyckte det var så fina bilder =) Det är aldrig fel att bli fotad :)

2008-08-09 @ 20:14:06
URL: http://emiliees.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Jätte fin blogg och fina modell bilder på dig själv, kolla gärna in min blogg :)

2008-08-09 @ 21:58:27
URL: http://cassandrahemdal.blogg.se/
Postat av: Anonym

upppdateraaaaaaaaaa

2008-08-09 @ 23:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0