älskade lillasyster

Jag har nog den sötaste lillasystern i världen, haha ne de veet jag inte men söt är hon. Och älskar henne så oerhört mycket. Vet inte hur jag hade klarat mig utan henne. Jag minns när hon var runt 6-7 månader, en gång när jag och brorsan lekte med henne som om hon vore en docka, jag kläddde på henne dockkläder och lade henne i min dockvagn. Men hon var såklart för tung för den och gled ur den när vi inte såg. ucsh då blev jag rädd, hon skrek som bara den men mamma kom och tröstade henne. Idag är hon hela 12 år, kan inte fatta hur fort tiden kan gå. Fast nu liknar hon nog mer en liten fjortis än min söta lilla bebis.. haha

älskar dig syrran<3

Hon har nyligen startat en egen blogg, ni hittar henne på...

http://mimmislifeinwords.blogg.se 







Kommentarer
Postat av: Sussi

Gud vilken fin bild den stora svart vita va!! : )



Klart du har någon chans , önska Kim kunna fortsätta som modell...

Din lilla Mimmi Mums är jätte söt.

Fjortis, Alex, är bara förnamnet på denna lilla dam..

Tror hon blir mycke mer fjortis än du va.

Hoppas solen kommer fram nästa vecka, har semester nu, å den har regnat bort totalt.

Grrrrrrrr



Kram

2008-08-07 @ 21:47:20
Postat av: Sigrid

Har hon en blogg ? (: Jag är lika gammal som henne nämligen :)

2008-08-07 @ 22:12:02
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/
Postat av: Mimmi

JAG ÄLSKAR DEJ OCKSÅ ALEX <3

2008-08-08 @ 00:10:34
URL: http://mimmislifeinwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0