Är sommaren slut?

Hejsan svejsan, hur är det med er? Fortfarande massa besökare men knappt några kommentarer. Fast de har väl sina anledningar... dålig uppdatering. Usch vad jag är trött på detta väder, dem kan inte mena att sommaren är slut. Blir ju deprimerad bara på tanken. Sommarlovet slut nu? nää har jag typ inte gjort nånting :( jaja hösten e väl mysig. (not) :'(

Idag har jag jobbat, var uppa redan halv åtta imorse eftersom jag var så långt ut på Värmdö. Kom fram prick halv tio, när jag börjar, rätt grymt tajmat. När jag kom hem hoppade jag direkt in i dushen, så skönt nu när man är helt nydushad. Ska ta och fixa naglarna nu, för dem ser ut som en katastrof. Har fortfarande lösanaglarna som har vuxit ut nästan en centimeter. FY SÅ FULLT! Tänkte visa ett tips på hur man får bort lösnaglar, har såklart själv blivit tipsad om detta. Nu får vi se om det funkar.

Emmalisa har kommit, och är i full gång med att packa upp, sätta upp gardiner o.s.v  Henne rum blir såå fint. Johanna är också här, de båda börjar skolan imorrn, första året hihi så söta. Själv börjar jag 3:an vilket känns sjukt skönt. 
Kommer bli mycke brudar här nu, men de är bra det.. tråkigt med skitiga killar :P haha skojjaa 

Nä nu ska naglarna bort,  ses snart<3

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hoppas de går bra nu dåååå..



Pöss

2008-08-17 @ 20:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0