Blodprov!


aj aj aj...

Hej mina vänner, att ta blodprov ÄR faktiskt läskigt, oavsett om man är stor eller liten. Och de ÄR skillnad på att ta blodprov och en vanlig spruta i armen. Eftersom de tas på olika ställen, och insidan av armen är känsligare. Självklart hade dem jättesvårt att hitta en bra och stor blodådra i min arm, så dem stack mig TVÅ gånger eftersom de inte funkade på första försöket... Andra sticket började jag må illa, trodde nästan jag skulle svimma. Inte för "nålskräck" för det har ja inga problem med, utan de var känslan som var obehaglig. USCH! jaja, nu är det bara att vänta på svar, antingen är det negativt vilket jag hoppas eller så är det positivt lite mer jobbigt. Berättar mer sen när jag fått resultaten. 


Kör snart igång tävlingen, så håll utkik!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0