Bloggtorka

Hej mina vänner, gud så kass jag känner mig. Vill blogga, men vet liksom inte om vad. Dessa dagar händer det inte så mycket heller, så då blir det bara massa tjajinlägg. Tråkiga och meningslösa. Men nu sitter jag iallafall hos mamma, eftersom internet fortfarande inte kommit igång hemma ännu. Igår åkte vi ut till vallentuna, åt god mat, kolla lite film, eller nej maaasssa film. Typ 3 "avsnitt" från CSI, eller nått. Jäkligt bra var det tills jag somnade. Haha vaknade vid kvart i fem, väckte älsklingen sen bytte vi rum så vi fick sova i en skön säng. Åkte hem vid elvatiden, och sedan dess har jag i princip städat HELA lägenheten. Nu skiner det och doftar helt underbart. Känner mig så himla nöjd med min instats.

Haar ni tänkt på en sak? Att skapar man på ett område i sitt liv går gillandet upp för den/det mycket mer?! haha förstod ni det? Vad jag menar är att efter att ha städat känns det mycket mysigare att vara hemma, än att vara där när det luktar soppor och man går i grus....

Tänkte lägga in lite bilder från gotland...så ses snart igen =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0