Dyraste omslaget någonsin

Igår Angelina Jolie3natt, runt ett tiden (svensk tid) släpptes de första bilderna på Brangelinas nyfödda tvillingar. Det är tidningen "People" som visar oss hela 19 sidor med bilder av bebisarna och de andra fyra barnen. Det sägs att de ska ha betalat närmare 90 miljoner svenska kronor för dessa bilder.

HELT SINNESSJUKT i mina öron, visst är det spännande att se bebisarna, och ja jag kommer att köpa tidningen när den kommer till svergie. Men att de betalar så mycket pengar för ett par bilder? Nä det är sjukt vad pengar används till nu i dagens läge. 



Fast söta är dem nog..















Kommentarer
Postat av: Jessica

ah det är helt sjukt att man kan betala så mkt för några bilder. Vart kommer pengarna ifrån liksom? Men jag kan tänka mig att pengarna kommer att gå till ngt bra. För Angelina verkar ju ha ngt i huvet till skillnad från vissa andra i kändis världen.



föresten, hur lyckas du skriva "brevid" bilden sådär? Jag lyckas aldrig med det i min blogg. Texten hamnar bara under. så det blir helt tomt på sidan :S

2008-08-05 @ 01:12:32
URL: http://jessssiica.blogg.se/
Postat av: Sara

Bra att det var just Angelina som får så mycke pengar eftersom hon kommer skänka bort allt till välgörenhet:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0