Gymnastik bara för barn?

Hej & hå, nu är det nämligen såhär. En sak som jag helt glömt att berätta är att på lördag börjar jag och Nora på Gymnastik. Haha, kanske låter löjligt jag vet inte. Känns som om det bara är för småbarn, och att vi är alldeles för gamla för att börja nu. Men jag har den instinkten att det aldrig är försent så länge men har viljan. 

Eller vad säger ni, är vi för gamla? Haha tänk om vi kommer dit och så är det bara massa småbarn? shit då blir det pinsamt. Haha jaja det är iallafall nybörjargrupp, så förhoppningsvis är det olika åldrar. Men det återstår att se.

Kan iallafall tänka mig om ett par månader, kanske kroppen blivit lite mjukare. Kommer kännas underbart, plus att jag ska försöka komma igång med dansen igen. Så då kommer de väl påvärka varandra, de olika "sporterna" om man säger så. 



vänta bara, så ska jag visa er!



Kommentarer
Postat av: Ellen

Svar: Självklart ;)

2008-08-19 @ 17:30:12
URL: http://ellensundqvist.blogg.se/
Postat av: malyyn

svar: yesyes, det har jag :)

2008-08-19 @ 18:08:48
URL: http://malyyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0