Hemma igen

Helluuu, trots min bloggpaus har det varit en del besökare. Känns faktist kul... Kom hem för ca 40 min sen och känner mig helt slut. Dock är vi inte hemma, utan hos mamsen. Och varför det? JO, för att Jens är helt ute i vallentuna med vår ända nyckel. Så himla typiskt, jag som var så sugen på att bara komma hem, dusha, sätta på en bra film och bara slappa.
Men kommer inte hem förrän imorrn nu. Jag har iallafall haft det helt underbart skönt, tagit massa bilder som jag visar er imorrn. Sen får ni inte glömma att jag snart ska ha tävling =)

ska kolla på Mr&Ms Smith, suuuuperbra film. Pusspuss





Kommentarer
Postat av: Sussi

Jätte dumt med bara en nyckel....

Hi hi hi, stackars er, tror ni har de ganska bra hemma hos Mamsen oxå.

Kram



Hälsa!!

2008-08-02 @ 23:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0