Humlan in action

Hej, tjabba, tjena, hemma från att ha lekt frisör lite. Var borta i enskede hos ett par vänner, klippte på mor & dotter. Blev sjukt nöjd med färgen på dig Sussi (mamman) hihi, och självklart Dannis hår. Tog tyvärr inga före eller efter bilder. Men Kim (sonen) lyckades fota mig när jag klippte. Haha så slänger in dem så fort jag laddat upp mig, så får ni se mig in action liksom. Haha

Skolan gick superbra idag som sagt, och imorrn är det en ny dag. Sedan är det fredag igen, gud så fort tiden går. Snart har jag gått en hel vecka. Ah känns som om tiden kommer gå mega snabbt nu inför studenten! lääängtar verkligen.

Asså om ni bara visste vad JAG ska göra imorrn...haha ska äta nått men berättar sen! (min mamma är knäpp) haha





Kommentarer
Postat av: tess

va ska jag driva om då?

2008-08-27 @ 22:27:31
URL: http://andjele.blogg.se/
Postat av: Susan

Tack så jättemycket=)

2008-08-27 @ 22:29:06
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: IA

Åh, hehe tack :) Din blogg var ju jättesnygg!

Om du vill ändra typsnitt så letas det enkelt fram i stilmallen som "font-family" byt ut det som står mot det typsnitt du önskar. Ett tips är att skriva flera. Det förstskrivna som finns installerat hos ev. datorägare är det som syns. Ibland har inte alla datorer alla typsnitt, och därför är det bra att ha flera olika, med till exempel Palantino Linotype skrivet sist, bara för att din läsare med 100% säkerhet skall kunna se din text.

Ahahah vad jag babblar på... förstår du? oj, var inte meningen att det skulle bli så långt.

2008-08-27 @ 22:31:02
URL: http://mariahh.blogg.se/
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Taack! Jag är självlärd :) Började med design för cirka ett år sedan.

2008-08-27 @ 22:31:51
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: Sussi

Jag är super nöjd gumman :)



Tack!!



Hoppas Kim körde hem dig i lugn hastighet..

2008-08-27 @ 22:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0