Lördag

Hej mina vänner, idag är det lördag och jag ska bara ta det helt lungt. Igår var vi inne i stan, kungsan såklart. Träffade en massa folk, bl.a lite folk från skolan, haha skojigt! (malin vet vad jag menar). Efter många hit och dit slutade det med att jag och bullen drog hem. Ärlig talat börjar jag känna mig "gammal", tyckte inte alls det var så kul på 08 detta år som ett eller två år sen. Det måste ju visa på lite mognad. haha Nä men det var nästan bara massa småbarn, då syftar jag på små killar som går runt med hår som står rakt ut, ser ut som om de fått en elchock, och för att inte tala om alla tjejer, idomin på läppar och ah usch ni förstår nog vad jag menar. Så kul med musik, men fel folk liksom. 

Vi stannade i gullmars och köpte med oss lite onyttigheter, sen drog vi hem och somnade ganska fort. Sitter nu och äter lite frulle, själv. Pojken är iväg med jens nånstans och bullen drog precis hem, eller hon skulle först förbi stan och hämta våra jeans som vi köpte igår. SJUKT snygga faktiskt. 

Ska slappa lite framför tv:n nu, fota de jag köpte igår också. Så syns vi snart igen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0