Mörkbrunt med lugg

korv med mos... oh orkar inte skriva hej varenda gång känns så himla boring. Här sitter jag hemma, bullen är här och självklart emmalaiza. De tog ca 2,5 timme hos kristoffer idag och fick superbra rabatt, men det är ju för att jag är jag.. hehe

Det blev faktist bra, tar alltid lite tid att vänja sig, men det är fint. Har fotat några före och efter bilder. Ska fixa nått käk, men lägger in dem snart.

Hittar ingen fin före bild just nu, så det får duga med resultatet. 







Duger det för att se hur de blev? fint fint =)



Kommentarer
Postat av: -

man ser ju typ ingenting!!

2008-08-18 @ 23:27:50
Postat av: liisi

det var jätte fint tkr jag :)

2008-08-19 @ 06:15:26
Postat av: Vanessa

det passade du i :o)

2008-08-19 @ 12:50:05
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0