New stuff

Igår var jag och bullen inne i stan, köpte lite småsaker. Men shit vad pengarna försvinner fort. Eller ja, konstigt bara när man kommer hem med tre kassar, har handlar rätt billiga saker och 2-3000 är slut. Jaja, priserna bara stiger och stiger. Tråkigt att man inte ska ha råd. 

Lite nya kosmetika prylar, sminkborttagning(suuuperbra), ögon-brynsfärg, deo och lösnagel remover.


Nya underkläder, tro mig det behövdes! gick på ca 300:-


Sen en urmysig tjockiströja, eller vad det nu heter. Sådär lagom längd också, skitsnygg till långa leggings och ett par converse(när jag väl köpt ett par). 299.-

 

Ett par vita tygskor från topshop 269:-


Köpte också ett par suuupersnygga jeans, från märket tiger. Köper sällan jeans av märke, köper sällan jeans överhuvudtaget. Och när jag väl gör det brukar det ligga runt 4-500 kr. Dessa kostade 1000, men det känns bra eftersom det är snygga. Dem har blivit upplagda, men malin hämtade dem åt mig så får dem kanske på måndag eller tisdag..


Kommentarer
Postat av: Nora

kan du lägga upp bilderna från igår? :)

logga in på msn ^^.

2008-08-16 @ 17:47:07
URL: http://norawestman.blogg.se/
Postat av: saaay wuut?!

vilken fin tröja, vart köpte du den ifrån?

2008-08-16 @ 20:37:41
Postat av: Anonym

vart köptre du dina tyg skor?

2008-08-16 @ 20:41:18
Postat av: miiiiaaafiiiiaaa

hahaa det heter tjocktröjaaa din knäpppisss

2008-08-17 @ 01:17:03
Postat av: Emma

Vart köpte du sminkborttagningen?



Svaraaaa =)

2008-08-17 @ 21:19:10
Postat av: Kia

åh vilken fin tröja, vart köpte du den?

2008-08-21 @ 19:37:15
URL: http://kias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0