Ni är underbara

Hej, hemma från jobb och personalmöte. Har ett rullande schema nästa vecka nu, och veckan därpå satsar jag på fler tider hos pizza hut. Efter mötet unnade jag mig själv 15 minuter i högdalens solarium, måste ju vara brun när skolan börjar, och fortsätter det regna blir man inge brun. 

Liilliiss  om Alla bilder från fotosessionen:
jag tycker alla bilderna är jätte fina absolute :) jag tycker du borde absolute bli modell du passar perfekt du är jätte söt och vacker och du har en jätte fin kropp :) du borde söka som modell faktistk :) men iaf ville bara säga att alla bilder är jätte fina och du borde va jätte nöjd hehe :) 
hoppas att se dig på tv nån gång eller nån slags tidnining som modell hehe du skulle va den första ´svenska modellen som inte är otroligt smal och ser inte fin ut utan smink , du kommer va den första som har jätte fin kropp och är jätte söt utan smink hehe:) keep up the good work med bloggen gillar den verkligen :D 

puss , lillis :)

Så måste bara nämna detta, och ja ni ser rubriken och kommentaren ovan. Den gjorde mig så himla glad, plus att jag känner mig starkare. Ni alla gör mig så himla glad, visst nu är väl inte alla stammisar här, men har fått så många underbara kommentarer som betyder massa för mig. Tycker det är jättekul att få respons på alla bilder jag tagit och känner genast för att plåta mer. Men det får nog vänta lite, ska kanske ta och söka in till olika modellagenturer, se om jag har nån chans. Eller vad tror ni?

Sitter nu och äter piroger, ensam som vanligt. Fast inte länge till, utan snart kommer Emmalisa och joinar mig, de ska bli skoj. Ska käka och glo på Tv nu, ses sen igen <3 puss




Kommentarer
Postat av: tahiya

jag tycker definitivt att du ska söka till olika modellagenturer. Chansen att nån väljer dig finns där, du har en naturlig skönhet! :)

2008-08-07 @ 22:15:12
Postat av: Emmalisa Norrhamn

YYYYEEES, SNART KOMMER JAG SÖTA DU:)

2008-08-09 @ 18:14:50
URL: http://www.emmalisa.se
Postat av: Liilliiss

2008-08-09 @ 20:44:51
URL: http://,
Postat av: Liilliiss

hehe gud va glad jag blir över att du blev så glad hehe :) jag tycker fortfarande samma sak om dom nya bilderna otroligt fina :) hehe hoppas du söker för jag känner på mig absolute att dom kommer upptäcka dig så fort dom ser dig :) lycka till hihi!



puss and good look :D

2008-08-09 @ 20:47:45
URL: http://liilliiss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0