Oh, jag vill vinna!

Efter en gång ha plåtats blir man ju sugen på det ännu mer. Kanske har man turen och kan vinna en session eftersom budgeten inte tillåter det just nu. Skulle vara helt underbart.



Jag är med i en tävling hos Maz Studios där man kan vinna en professionell makeover och studioplåtning. Var med och tävla du också! 

Länk Till Inlägg med Tävlingen
Länk Till Bloggens Startsida
Länk till Maz Studios Express Huvudsida

Tävlingen avslutas söndag den 24e aug. klockan 21.00. 

LYCKA TILL!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0