Regnet det bara öser ned...

Hello, kom nyss hem till mamma. Fy vad blöt jag är...haha som tur vad hade jag ett paraply men det hjälpte inte så mycket eftersom det droppar ner på kläderna ändå. Har varit uppe sen 10 imorse och tvättat. Känns skönt att ha allt tvättat och städat hemma nu. Förutom Jens tvätt, men det ligger ändå inne i hans sovrum, så det stör inte mig. Haha

Dammsög igenom hela lägenheten idag igen, jag vet störd! Men det sjuka är att det hade fallit massa smuts på golvet under en dag, så nu när jag väl städat allt ska det hållas rent. 

Börjar jobba om en timme, så ska bara äta lite först sen ge mig iväg.. 

bjuder på en bild tagen på FAS av lillasyster...



hej sålänge <3






Kommentarer
Postat av: Anonym

taskit...

2008-08-05 @ 13:57:11
Postat av: förföljare:)

fan vad bra du e älskar dig och din blogg kanske syns i sängen nån gång

2008-08-05 @ 14:10:20
Postat av: Nora

du skulle ju ge mig bilderna din bajskorv :(

2008-08-05 @ 14:53:24
URL: http://norawestman.blogg.se/
Postat av: nikoletta.

så vaaaaaaaaacker !

2008-08-09 @ 00:13:02
URL: http://nikolettalettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0