Sista helgen på lovet

Hej babes, redan fredag... shit vad denna vecka har gått fort. Vad har jag åstadkommit, typ ingenting. Usch hade vart mycket nyttigare om jag bara jobbat, men nej nej har slappat hela veckan. Jaja, på måndag börjar plugget då är det full rulle igen. Igår kollade jag in mitt schema, och ah det kommer vara en del läxor nu de första veckorna, och jag är inte direkt känd för att plugga. Men nu är det dags för mig att skärpa till mig och verkligen sköta detta nu. För vill helst inte gå ut med nåt IG precis.

Sista året är det som gäller, och vet en massa saker som jag ser fram emot, bl.a kort nagelkurs, eget företag och vår resa till London. Så kommer bli mycket att prata och berätta om längre fram i bloggen. 

Idag ska jag och mamsen ha en lite mor&dotter dag, utan lillasyster. Haha hon dissar oss och drar till grönan istället. Så ska möta upp mamsen runt 12-13 tiden och ska då börja med att färga hennes hår. Sen får vi se vad som händer efter det.
Men kommer bli lite sämre uppdatering idag då eftersom jag inte kommer vara hemma hela kvällen.

Nu är det dags för frukost, tänkte koka lite mannagrynsgröt, liiite nyttigt iallafall :D

 Ha en bra dag nu, pusspuss<3


skulle inte direkt tacka nej till den platsen nu... fy vad mysigt vi hade det där borta i egypten...



Kommentarer
Postat av: MADELENE

Svar: Tack detsamma! Jag valde färger och stil själv sen fick hjälp av Camilla (: Hon är verkligen jätte duktig! (http://onlygirlfamme.blogg.se)

2008-08-22 @ 11:01:06
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/
Postat av: michael

okej, för det första fin blogg! :)

hmm, okej det där med solariet.. asså man kan inte tro på allting, för då kan man knappt gå utanför dörren nästan.. asså jag vet att det inte är bra, men om man använder det någon gång sådär kan det väl inte vara så farligt.. rätta mig om jag har fel! :)

2008-08-22 @ 12:26:11
URL: http://yummiemichael.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Det ser riktigt härligt ut ! :)





/ En tjej i storstan

2008-08-22 @ 14:11:26
URL: http://jjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0