Sol & bad (typ)

Haha, underbart med lite värme och sol igen. Nu börjar dock molnen visa sig lite igen. Kom precis hem, har varit och simmat ett par längder i högdalsbadet och solade sedan 10 min. Typ som en vanlig sommardag, hehe. Nä men känner mig helt slut i kroppen och då simmade jag inte mycket ska ni veta. De tar verkligen på krafterna. Men vill verkligen komma igång nu till hösten med flera aktiviteter. Har kollat lite på det här stockholmskortet, eller va det nu heter. Med det kan du träna, simma och vara med på olika pass på alla typ simhallar inom stockholm om jag fattat det rätt. Och det verkar inte heller vara så dyrt. Känns ju skönt i sådana fall att kunna träna vart man vill liksom. 



Börjar bli lite hungrig nu och fick ett jädrans sug på sushi, funtar på att dra in till stan och tvinga med mig Nora till Helen´s Sushi, typ godaste sushin i heeeellla världen! nee men hihi

Annars går dagarna fort som attan, nu börjar det kännas att sommarlovet är slut. =( Men men ska bli rätt så kul att börja plugget igen. Nä nu ska jag ta och göra mig iordning och ta mig in till stan. Hoppas de fina vädret stannar.

Vad gör ni nu de sista dagarna innan skolan? (förutom er som redan börjat of course) 



KRAMIS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0