typ hundra år senare

heej alla nattugglor, fyyy så lång tid det tog för lösnagel materialet att lösas upp, känns nästan som om fingrarna började lösas upp. De ser ut som om jag flagnar på fingrarna, plus att de ser ut som russin. Blev bara klar med vänstra handen, orkade börja på högra änns. Dock sitter det bara två naglar kvar där, eftersom de andra gått av. Men har 4 fina långa naglar på vänster, som är mina egna. Rätt snyggt OM alla var så långa. Men ska va extra försiktig nu, ta hand om mina naglar och måla dem o.s.v Ska också köpa nån bra näring för naglarna, typ vitaminer eller nått. Nån som har ett bra tips ni vill dela med er utav, lämna gärna en kommentar.

Tjejerna har gått och lagt sig, och här sitter jag ensam. Smått förbannad men samtidigt lite sårad. Vet inte riktigt vad jag ska säga... känner bara för att sitta här i mörkret för mig själv, helt tyst är de... 

Men bara för att inte bli för deppiga bjuder jag på en härlig sommarbild, tagen ute på landet i år. Va tycks?



natti<3



Kommentarer
Postat av: saaay wuut?!

hårkontroll är bra, man får tjockare hår och starkare naglar. De finns receptfritt på naturapotek.

2008-08-18 @ 11:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0