forts. Florida 2

Då känner jag att de var dags för lite mer florida bilder... har suttit och glott igenom ett par stycken och gud så mysigt det var. Visst duger det här med nu, jag gillar julen och det är supermysigt, sålänge det snöar. Hatar det där mittemellan! Slasket och ah usch de är värst. Men vem tackar nej till beachen och 25 graders värme, inte jag iallafall.. fortsätter där jag slutade sist!
Utsikten från balkongen, tidig morgon i Florida


Ja bilden nedan, haha vad ska man säga. I lägenheten som vi bodde i, fanns inte all köksutrustning som behövdes om man säger det så. Haha så vi var liksom tvugna att dela upp köttfärsen när vi skulle steka den o.s.v Hade ingen kastrull eller nånting. Men vi lyckades rätt bra ändå, right savannah? :D haha


Fast vissa dagar gick det lite sämre, då åkte vita bönorna fram. Haha..allt blev inte alltid gott...


vår lilla gård, med egen pool...


ödlor är så otroligt söta, savannah som också är värsta djurvännen lyckades fånga ett par stycken.. och andra grejer men det kommer senare..


savannah posar inför fitness tävling..haha!


little lizzard, kalle heter han! haha


Här är vi påväg bort till vår lilla hemliga del av den superlånga stranden. Där vi solade toppless.. :D Såg massa söta hus på vägen som jag bara var tvungen att fota. 


myspys..


belive it or not, det ni ser nedan är ett trollslända huvud. Vi såg kvinnan bita av huvudet på killkroppen. HELT SJUKT!



de var allt för nu...kommer mer i samma inlägg imorrn! :D natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0