Jag har hittat DEN! :D

Hej och hallå, hur har er dag varit? Min har vart superduper, full rulle hela dagen. Hade en hemsk mardröm inatt, usch hatar när det känns sådär otroligt verkligt, var tillochmed rädd när jag vaknade. Men men, hoppade direkt in i duschen så piggnade till rätt fort och kom i rätt tidsform, haha var helt inne i den där äckliga drömmen.

Iallfall öppnade på cafét redan halv åtta, jobbade fram till 2 och drog sedan till Sickla där jag träffade Nadia och Kenza.. fikade lite på waynes, och gick runt i lite affärer.Tog mig sedan in till slussen där jag mötte norisen, käkade AS-god sushi på görgatsbacken. MUMS!

Sen var det dags för gymnastiken, sista gången för denna termin och är stolt över mitt presterande. Dock så kan varken jag eller nora gå ned i spagat, nora kommer en bit längre ner än mig. Men ska fortsätta nu under jul, bara töja på musklerna själv. Haha så får vi se till det nya året, vi kommer iallafall fortsätta, skitkul! 

Igår hittade jag min batteriladdare till min älsklingskamera, gud blev så himla glad asså. haha har inte letat så mycket, men ändå på dem ställen jag trott den legat på. Var påväg att köpa en ny och så hittade jag den. Superbra, kommer komma mycket mer bilder nu framåt, för de är roligare med BRA bilder, och inte massa suddiga skitbilder...

Ska ta en kopp te för att lugna ner mig efter gympan och sen hoppa i säng, imorrn är de skola som gäller! natt<3



neeej men fatta va jag hittat...AHAHAHA jag och norisen för två år sen tror jag.....FJORTIIIIZAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0