Julavslutning & fotografering

Hallojsan, då var skolan slut för 3 veckor fram. Skönt men fick också en insikt, de här var min sista julavslutning denna livstid, haha. Och att när vi väl börjar skolan igen är det vår sista termin i gymansiet, sen är det ut i vuxenlivet och då är det på allvar. Ska bli spännande men har ändå nån sådär obehaglig känsla i magen, lustigt! Lite sådär nervös kanske...njae vet inte riktigt alltså. 

Vi var i skolan redan klockan 8 imorse, alla elever möttes ute på skolgården, de var mörkt ute så de hade tänt små facklor. Rektorn pratade, vår "kör" (lärarna) haha sjöng lite julsånger sen var de in i klassrummet. De bjöds på pepparkakor, lussebullar och julmust. Selim (vår ändå kille i trean) fick priset som bästa närvaro, BRA JOBBAT! haha Sen var de bara lite pladder sen var de slut. Suuuperkul haha.

Ska bli skönt att vara ledig lite, dock har jag inte den här julkänslan som förr. Och inte är det bara jag utan många i min omgivning som påpekar det. Trots att jag var inne i stan med Kenza och Nadia hela dagen, lyckades jag inte köpa nån julklapp. Har liksom ingen ork till det...hittar inte de jag vill vilket slutar med att man går hem utan. Hängde med kenzazo (haha) till Bobby "kändisfrisören", där jag satt i två timmar. Men visst blev hon fin, fick sig en ordentlig styling efter också. Lite kul för mig också att få komma dit och se hur de klipper o.s.v 

Gällande rubriken då, fotografering. Japp de ska jag på idag med Bullen, Christianna och en annan vän. Kan inte direkt säga vad för typ av fotografering då jag själv inte vet, men vi ska ta gruppfoto typ, får inte betalt eller nått.. utan vi gör det mer för skoj, bilderna får man köpa efteråt. Så nu ska jag plocka ihop en liten väska, eller ah får se hur stor den blir...

Sen ska jag ge mig av in till stan. De skulle ta 4-5 timmar så är väl hemma vid 6-7. Får väl se om vi hörs & ses då! Ha en fortsatt trevlig fredag vettja <3


gammal bild, tagen av Helal





Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag fixande den för inte så länge sen, slutade ju när sommaren började ;D <33

2008-12-19 @ 12:35:27
URL: http://miikaelay.blogg.se/
Postat av: Anonym

hggbhjkjh

2008-12-24 @ 18:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0