Just chillin

Hallojsan, sista måndagen i skolan... dock var jag inte i skolan utan vi var på en, ja va ska man kalla det ? Kanske visning, hos Vidal Sassoon idag, på Wella studio inne på östermalm. Höll på fram till lunch och var himla intressant. Vi är faktiskt den ändå skolan i hela sverige som har Sassoon´s produkter och färger vilket känns lite kul, eller grymt kul. 

Eftermiddagen har jag spenderat med min far, fixat lite med våra gamla datorer, fört över bilder etc. Och HERREGUD, haha har suttit här och bara garvat ihjäl mig asså, massa gamla fjortisbilder på mig och andra vänner. Haha men dem är alldeles för pinsamma för att lägga ut i bloggen, haha skulle det änns vara intressant? :O då kanske kanske jag kan tänka mig slänga ut nån enstaka...

Imorrn är det jobb som gäller, öppnar redan halv åtta... JIPPI! :) haha sen efter de ska jag träffa en kompis..dra till sickla, kanske passa på att handla några klappar, sen är det faktiskt sista gympalektionen för denna termin.

Fan norisen, haha vi misslyckades med vårt mål...att kunna gå ner i spagat! Satan...nu är de hårdträning som gäller! BRB :D



Kommentarer
Postat av: Helen

Det skulle vara grymt kul med bilder ju!

släng upp några vettja. :)

2008-12-15 @ 22:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0