Öppet Hus på Enskede Gårds Gymn.

Hallo hallo, nu är väl de flesta i skolan och på jobbet. Själv är jag fortfarande hemma ett tag till. Börjar inte förrän efter tolv, lite upp till mig hur lång tid jag kommer behöva för att göra iordning min modell för visningen som är 17.30
Modellen ska iallafall vara klar vid halv fem. Har precis packat ihop allt som ska med nu och ska göra mig själv iordning.

Har inte hittat mitt jädrans batterieladdare men mimmis kamera åker med... Hoppas ni har en najs dag så ses vi ikväll då jag förhoppningsvis har massa roliga bilder att visa!


KRAMIS<3



bjuder på en halvful bild på mig & syrran i NY! :)





Kommentarer
Postat av: emelie talvis

Du har blivit utmanad i min blogg ;P

länk: http://etalvis.blogg.se/2008/december/utmanad.html#comment



:)

2008-12-05 @ 15:03:45
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0