American Apparel

Satt och kollade runt lite på nellys och hittade denna fina, ja va ska man säga...tunika/klänning inte vet jag. har också sätt att flera andra bloggerskor skrivit om just denna. Tycker faktist att den är himla fin, så häftigt med den stora öppna ryggen. Funderar på att beställa en sådan, men vet dock inte om jag skulle passa i den. Fast det kan jag ju inte veta förrän jag provat den, haha men men. Har hört att det är lite knas med storlekarna, men jag kör nog på en XS, för jag är så jävla liten i kroppen. Den kostar 329:- på Nelly.se så det får nog vänta ett tag, eftersom jag måste hålla på budgeten lite nu denna månad.


Klicka här för en större bild på Double U-neck Dress


Klicka här för en större bild på Double U-neck Dress


Kommentarer
Postat av: maria

jag tror att du skulle passa jättebbr i den :D

2008-02-06 @ 12:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0