Äntligen hemma

Tjenis, då var man äntligen hemma från jobbet haha. Låter kanske inte så bra, har bara jobbat 4 dagar och är redan helt slut, typ uttråkad. Men men, de e lungan, jag överlever. Plus att jag är ledig imorrn, GUD så skönt!!!!
Idag jobbade jag helt själv som roddare, alltså utan Bullen. Men det gick faktist väldigt bra, plus att det var två andra som egentligen inte jobbar där var med och jobbade idag. Och dem har jobbat inom pizza hut en lite längre tid, typ 6-7 år och kan därför mer. Dem plockar av själva, vilket de andra typ inte gör. Fick tillochmed 90:- i dricks idag, känns ju jävligt nice. Har tjänat 280:- bara på dricksen dem här fyra dagarna, skojigt!

Imorrn börjar dagen klockan åtta för mig, måste vara inne på rådmansgatan vid nio och göra mina naglar. Ska bli jättekul att få bli lite fin. Hoppas att dem blir bra, dem vart ju hyfsat bra på Nora, och nu har det gått en extra vecka så nu kanske det blir ännu bättre. Sitter här och funderar om jag ska åka hem till älsklingen i bandhagen eller stanna hemma, nackdelen med att stanna hemma är att det blir längre att åka imorrnbitti, men ah ska tänka lite till. Lutar nog sig åt att jag åker, fast njae...ajjja bajs på det! Imorrn är mamsen ledig från jobbet  så hon och syrran ska komma in och möta mig vid elva, halv tolv tiden, alltså strax innan jag är klar med naglarna. Sen ska vi ha en lite mysig tjejdag, kanske hinner shoppa lite smått&gott, DET BEHÖVS!

Nä jag åker nog till älsklingen, självklart kommer jag ta före & efter bilder på mina naglar, bilderna kommer väl in när jag kommer hem imorrn efter vår lilla dagsutflykt. Have a nice kväll. Kraaam<3


P.S har lite goa planer på G.... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0