Bästa rakhyveln



Mamma köpte hem en sån här rakhyvel för några dagar sen och jag var bara tvungen att testa den.
Det är som en vanlig rakhyvel fast med "gel" på, det sitter precis runt själva bladen och funkar precis på samma sätt som rakludder, så jävla smart, plus att den känns inte lika mycket som en vanlig, utan det känns mycket mjukare när man drar den mot till exempel: under armen. Resultatet blir också jätte-lent. Ska absolut gå och köpa en egen sådan. Och för er som inte orkar lägga pengar på rakludder, eller inte orkar slösa helt enkelt, köp denna Venus Gel.


 


Kommentarer
Postat av: Marre

Kostnad och finns?

2008-04-11 @ 14:07:30
URL: http://maaarree.blogg.se
Postat av: missmartin

den är bäst, har den själv, :D

2008-08-20 @ 19:37:17
URL: http://missmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0