Biokväll

Hej hej, efter jobbet åkte jag och mamsen och handlade massa gott innan vi åkte hem. Har ganska nyligen käkat middag och ska nu gå ned och byta om, igen...
Aleena och Kevin kom precis hit, så nu har vi bestämt att vi ska på bio. Älsklingen ska åka till centralen med min lillasyster och vinka av en kompis som flyttar till danmark ikväll. Så under tiden ska jag, mamma och Aleena gå på bio, vi ska se "I am a legend."


Har länge velat sätt den, har hört både bra och dålig kritik om den. Men tycker Will Smith är en sån jävla bra skådis, så vill se den iallafall. Vi ska ta 21:10 bion på sergel. Men kommer åka om en 20 min eftersom man måste hämta ut reserverade biljetter en timma innan den börjar. Bloggar kanske mer när jag kommer hem.

Sen vil jag bara säga Hej & Välkomna till er få läsare som börjat läsa min blogg, ser att det stiger lite mer för varje dag som går. Hoppas ni känner er bekväma och gillar det jag skriver.

Kram sålänge <3


Kommentarer
Postat av: B

bra skådis! aha, uhum... du tycker att han är attraktiv med andra ord ; )

2008-02-10 @ 11:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0