Carola igen?



Visst är hon bra, det håller jag med om. Men varför vara med 5 gånger, blir det inte för mycket?
Tycker det är dags att hon ger de andra en chans. Självklart hejar jag på Sanna Nielsen, och vet att hon är rankad högt upp på listan. Men det känns som om när Carola är med är det självklart att hon går till final för att hon är den hon är. Visst i år kör hon inte ensam utan med Andreas Johnsson så det är väl kul. Vad tycker ni? Ah vi får se ikväll, men jag tror att Sanna Nielsen har en säker plats i finalen, fast kan ändå inte var hundra, men garanterat till andra chansen. Ska bli spännande och se ikväll om folket röstar Johnsson och Häggkvist direkt till final eller om majoriteten tröttnat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0