Dagen i stan

Hej hej, då kunde jag äntligen sätta mig ned i lugn och ro. Har väl vart full rulle hela dagen ungefär...
Åkte in till stan med Mimmi & Nicki, var där ungefär 3 timmar. Fan vad mycket fint man hittar alltså, SYND för MIG att jag inte har mer pengar. Haha ajja det kommer, de kommer!  Gick mest runt och kollade i olika affärer, fast lite fick jag med mig hem. Hittade några skitfina smycken, som hör ihop. Funderar på att ha dem när vi drar till melodifestivalen.

Ett par örhängen 39:-
Dubbel-armband 49:- båda är köpta från H&M (som ni ser) ha

image219

Hittade först en jättefin vit stor väska, nästan precis en sån som nedan fast lite annorlunda på Wedins. Men den kostade 300, kände inte att jag hade råd med det. Sen gick vi in på Ohio där jag hittade den här bruna för endast 149:- En perfekt väska om man ska sova borta några fler nätter, eller till gympan eller kanske bara en vanlig dag med mycket packning.

 

Sen kan vi ju på samma gång slänga in "dagens outfit" Ganska chill tycker jag... men lite kallt var det. Hade ju min nya t-shirt från H&M också. SMILE!

image223

Efter vår lilla tur runt på stan åkte vi hem, och snacka om tur vi hade. För precis efter att vi kommit innanför dörren började det snöa SKITA-MYCKET! helt sjukt, det typ småregnade innan... Nu är det ju nästan en halv dm snö ute, inte för att jag tror det kommer stanna, men lite mysigt är det! Och , haha för alla er som tror att våren kommer, bara så att ni vet YOURE WRONG!

Nä nu är det lite glass och en skön rulle som gäller, hör att de redan satt igång filmen, måste rusa! PUSSELIPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0