Fredag

Hej hopp gummisnopp, då var det helg igen precis som det är i slutet av varje vecka. Hoppas ni alla läsare mår bra, det gör jag eller hyfsat bra iallafall. Känner mig litesmå krasslig, men det går väl över snart. Vaknade imorse med väldigt ont i halsen och det är fortfarande kvar men får hoppas på att det inte blir värre än så. Filmen vi såg igår, alltså "I am a legend" var SJUKT bra! Så ni som inte sätt den borde garanterat se den. De var lite segt i början men ändå spännande hela filmen, satt nästan och spände mig under hela filmen för att det hela tiden skedde oförberedda saker. Men slutet var lite halvdåligt, eller mer jobbigt. Men nä nu kan jag inte säga mer för er som inte sätt den. Imorse hade vi småföretagande, TRÅKIGT! så gick inte på den, men mådde inte heller så bra. Jag gick på frisörlektionen efter lunch, klippte "en längd" på docka och fick bästa betyg, stolt*
Slutade ungefär en timma tidigare eftersom jag vart klar så fort, så då åkte jag in till medis där jag sedan gick hem till Julia en liten stund. Där var också Elina, de höll på att förbereda en överrasknings fest för deras vän Anna. Efter en 45 min gick jag till café Deja Vu vid södra station där jag myste lite med norisen. Kamil var också där ett kort tag. Vi var också ute i sundbyberg en snabbis för att kolla på en lokal till Kamil´s överrasknings fest som är imorrn. Vid halv åtta tiden var jag hemma hos min moster, där bjöds på både god mat och tårta till efterrätt. Men ångrar nog den där tårtbiten nu asså, fy fan vad mätt jag är. USCH! Älsklingen är hemma hos Anthony, dem spelar väl eller nått. Måste nog ta och ringa han plus han mamma snart, trots att klockan är så sent...ska vi ut till Gustavsberg ikväll, fast som tur är kommer hon plocka upp oss. Ska städa där imorrn, skönt att få lite extra fickpengar. Sen får vi se vad som händer mot kvällen. Ikväll blir det nog bara duns i säng, är så sjukt trött...känns som att ögonen slår igen vilken sekund som helst. Nu är det bara 7 dagar kvar tills vi tar tåget ner till Västerås...längtar verkligen. Ska bli så himla kul att få komma bort från sthlm några dagar, bara slappa med älsklingen och mingla lite med schlager-artisterna. haha

Ikväll har vi besök av Jens, (kevins pappa) och Johanna, en typ 15 årig tjej som vi känner. Hon sjunger, och är GRYMT bra på det också, hon har precis eller ah typ nyligen släppt en skiva med gruppen "PopKidz".


Det är den blonda tjejen till höger, bäst av dem alla TYCKER JAG! Hon har också släppt en egen singel med artistnamnet "Honey". Hon kommer komma långt den bruden. Hihi sötnos. Hon har bokat mig i framtiden som hennes makeup-aritst. Haha söt hon är. Ajja måste packa väskan nu. Men hoppas alla har en fortsatt mysig fredag. Kramis<3

Kommentarer
Postat av: Axeland

Babe, vilken fin blogg del om mig(A) känner mig stolt att du skriver om lilla mig ;)
hörru inte bara i framtiden föralltid, du kommer vara min allt i allo, inte bara make up-artist utan allt kexet ;) Vi ses nästa helg då kommer bli roligt :)

sköt om dig kexet tills dess

2008-02-09 @ 01:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0