Friday night

Hallloo hallo alla ni nattugglor som är uppe vid den här tiden, eller okej sitter vid datorn den här tiden.
Själv sitter jag hemma hos Nora och ska alldeles strax hoppa i säng, egentligen är det nu lördag men de skiter jag fullständigt i. Idag har varit en helt UNDERBAR dag för mig, Sov ju hos Bullen (Malin i min klass) igår, sen gick vi upp vid tiotiden imorse. Vi käkade lite god frukost och avslutade våra projekt sen rörde vi oss in mot stan. Där vi väl
köpte lite fina saker, själv fick jag köpt två på skor, ett linne och en jäääätteskön halsduk. 




Halsduken och linnet lär ni se på mig inom kort. Båda köpte jag på indiska, linnet kostade bara 49:- så därför fick det hänga med ner i påsen! Vi slutade skolan runt tre tiden då drog jag hem, åkte med Tompa till stallet och hämtade Mimmi idag, va lite kul och se lillasyster typ rida..haha Vi åt tacos hemma, mumsigt. Vid åtta tiden drog jag in till stan mötte Nora, vi tänkte först gå på bio men hyrde istället film och köpte lite godis som jag nu ångrar, haha.
Vi hyrde två filmer, hann dock bara se en och det var "Into the blue", den med Jessica Alba och han snygga killen haha. Den var skitbra, men fan ingen film som Kevin ska se...haha dem zoomar in fööör mycket på Albas kropp..haha DRIVER!

Sen till det som gjort min dag HELT UNDERBAR! jo jag fick mitt "första" riktiga jobb idag, nämligen på Pizza Hut med min kära vän Malin, är helt jävla överlycklig. Jag börjar imorrn klockan tolv och kör till klockan åtta. Det är dock en liten bit att åka, Haninge men det funkar.
Ajja nu måste jag nog sova, är sjukt trött. Plus att Norisen och jag ska upp och käka frukostbuffé på Café String imorrn vid nio, så att vi hinner sitta där ett tag innan vi ska iväg och jobba...

Sen måste jag bara säga att jag har världens sötaste pojkvän, får massa söta sms från han hela tiden, höhöh JA jag skryter! älskar han mest.


NAAATTTTI<3




Kommentarer
Postat av: sara

oh VART köpte du dem skorna? =)

2008-02-23 @ 01:30:53
Postat av: maria

jag har också sånna där skooor ! :)
och grttis till ditt nya jobb :D

2008-02-23 @ 08:19:12
Postat av: Anonym

varthar du köpt skorna?

2008-02-23 @ 17:50:58
Postat av: kevin

aläääx ää bäst

2008-02-24 @ 18:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0