Helgens slut

Tjabba tjääänare, då var helgen slut då...haha känns som om att jag alltid avslutar söndagen med ett sådan här mening. Ajja har haft en helt underbar och mysig helg. Dansen gick superbra, känns verkligen skönt att ha kommit igång igen. Mikaela var med och kollade, tror hon ska börja. Ju fler ju roligare blir det, asså syftade på dem man kände! När reaggeton-lektionen var slut stannade Nora kvar i väntan på Lisii. Dem ska nämligen börja på Dancehall som är direkt efter med läraren Shan. Han är riktigt skön, haha så jävla grym på dansa. Funderade också på att börja på dancehall, men det blir så himla dyrt plus att jag känner en tjej som också är GRYM på att dansa, som skulle kunna lära mig mycket billigare och flera olika dansstilar under flera olika tillfällen, så ska försöka få tag i henne och se om HON vill lära ut istället, för vet att hon snackat om att starta en dansgrupp.
Efter dansen åkte jag in och mötte mamsen och Mimmi vid hötorget. Vi gick till hemtext och köpte massa fint som vi ska dekorera med innan fotograferingen och visningen. Lite ljus,kuddar,handdukar...o.s.v
Sen skulle jag gå in på Gina Tricot för att hämta och betala en tunika/tröja eller vad fan det heter som jag hängde undan igår. Men vet ni vad, när jag kommer dit HALV TRE, säger hon: aha den, ne tyvärr vi har sålt den! Asså VAD FAN är det för stil, jag vart så JÄVLA förbannad, så gör man FAN INTE! Jävla CPKÄRRINGBITCH!!!! BLÄ!
Hon ba: nä men dem sa ju att vi hängde den till klockan två. Ja ba NEJ. Ni frågade bara vad jag hette INGET MER.
Grejen var den att ett tjej kommit in och frågat efter den och verkligen ville ha den, vilket jag förstår. Den var ju fin, och jag hade jävligt tur att det fanns XS kvar liksom. Då hade hon i kassan sagt amen kom tillbaka efter två, då kan du köpa den. Jag menar VART FAN fick hon klockan TVÅ ifrån? nää asså det gjorde mig riktigt jävla arg. Det värsta var att det var tillochmed just den tjejen som skrivit på lappen när jag la undan den, så ah skitsamma...det var väl ödet antar jag, det var väl helt enkelt inte meningen att jag skulle ha den...
Mamma var på sitt snälla "slösalitepengarhumör" idag, så hon sa att hon kunde betala skorna jag hade lagt undan igår också. Så då blev jag ju lite gladare igen. Älskade dem verkligen, självklart ska jag inte ha dem nu...utan dem är mer avsedda till sommaren. 249:- på H&M

image224

Dem har väldigt hård häl-kant. Men jag antar och HOPPAS att de mjukas upp ju mer man använder dem. Hihi söta va? Efter att ha vart inne på två olika hemtext och H&M typ tre gånger...åkte vi äntligen hem...skönt var det eftersom vi hade tyå åtta kassar som var skitatunga.
Vi har hunnit med en massa fint med huset idag, känns mycker fräshare nu i vardagsrummet efter att ha målat väggarna ännu vitare än innan, skrubbat alla skåpen i köket och annat skoj...haha nä men det måste ju vara fint, lockande liksom! Kollade precis på filmen "Nio månader". Haha den är ganska så rolig, fast lite tråkig kanske.

Under filmen fick mamma ett samtal som ledde till det ena som sedan ledde till det andra...OH VAD GLAD JAG ÄR!!!! håller på att krypa ur skinnet...haha fortsättning nästa inläggg...

Kommentarer
Postat av: maria

vilka fina skor ! :)
hhihi och alex, kan du förstååååå att vi ska till egyyypten :O:O heeelt jävla underbart :D
ajjja, nu är dte bara 81 dagr kvar... höhö ;)
kram mia

2008-02-03 @ 23:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0