Helt sjuk måndag/tisdag

Hejsan alla sötnosar, dagen började inte precis bra, trodde dock att den skulle bli bättre men de kan jag lova er att där hade jag FEL! Första lektionen var nämligen engelska, den flöt på bra tills Malin börjar lukta runt som en idiot när hon plötsligt typ "skriker/ropar" att det stinker skit, hon pekar på mina skor...gissa vad! haha jag har trampat i hundskit, och inte märkt det...fy fan vad jag mådde illa. Efter engelskan hade vi lunch, skolmaten var så himla vidrig så jag, Bullen och Christianna drog in till kungshallarna och käkade där. Därefter hade vi bild, lyckades bli klar med två olika målningar, dem vart rätt okej. Fick också tillbaka ett gammalt arbete där jag fick VG+, hihi GLAD!
När vi var klara drog jag och Bullen till idrotten, körde på som fan idag....stolt* Haha flera påpekade att jag var med, är sällan det nämligen. Men fan så mesig kan man ju inte vara! Efter idrotten hade jag några tankar om att Jens skulle åka hem till bandhagen idag, men nej nej han skulle hem till mig och fortsätta jobba... så har släpat på en skittung väska heeeeela dagen. Efter det drog jag in till stan med förhoppningarna om att slå mig ned på nått mysigt café med tjejerna, men NEJ NEJ där hade jag fel igen. Haha när jag mötte dem joggade jag långsamt efter dem som en liten hund, fick tillochmed en gratis rundtur i hela gamla stan, haha det var nått tjaffs om nått om nån annan, nä fråga mig inte vad fattade ändå typ inget. När jag väl inser att klockan börjar bli rätt mycket tar jag upp mobilen och märker då att mitt busskort saknas, GRATTIS ALEX! jävla pucko man får vara, haha känner mig så jävla störd som lyckas tappa mitt busskort det första jag gör efter att ha laddat på det till plus kort.




TISDAG!

Hej alla läsare, som ni ser var min måndag inte den bästa, det över skrev jag igår, och hann inte längre än så då datorn crashade, HAHA det var liksom bara pricken över i:et. Jag kom inte in på datorn på resten av kvällen, så jävla sjukt så jag kan inte förstå det. Men som sagt idag är det TISDAG och den dagen har väl gått bättre.
Var i skolan vid nio imorse, duktigt..haha efter skolan drog jag och Bullen in till centralen och fikade, lite mysigt. Köpte en varm choklad och en semla, fan vad mätt jag blev.
Kom hem runt fyra tiden och pluggat fram till nu, vårat övningsföretag ska nämligen vara innen på fredag, shit pommes asså haha. Ajja måste fortsätta plugga. Tänkte bara lägga in bilder på saker jag fått de senaste dagarna men inte kunnat lägga inte eftersom det ej funkat...

BRB! <3

Kommentarer
Postat av: Emil

Nu är det dags för nästa tävling på min blogg!

Missa inte chansen att kunna bli en vinnare!

Lycka till!

// Emil

2008-02-12 @ 18:44:23
URL: http://emillofkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0