Hjärtattack och träningvärk

Hallo hallo, då var det kvälla igen då. Kom hem vid halv elva tiden, Thomas kom och plockade upp mig i älvsjl, så snäll så snäll. Slapp ju stå och vänta på bussen i tjugo min iallafall. Imorse när jag var på väg till jobbet var jag nära inpå att få en hjärtattack, haha svårt att förklara. Men det kom på en jätteskum kille på tåget, som bytte plats ca tre gånger, plus att han såg lite konstig ut. Han hade antagligen vart med om olycka eller nått, för han hade ett ärr över hela huvudet plus att huden hängde lite slappt runt ena ögat. Efter en stund märker jag hur han sitter och verkligen glor på mig, jätteobehagligt tyckte jag. Sen blir det alltid så för mig att om nån glor kan jag inte låta bli att glo tillbaka, haha men jag stirrade ut genom fönstret istället. Sen när jag väl skulle gå av, märker jag hur han går efter mig, fan mitt hjärta började dunka snabbare och snabbare, haha löjligt kanske men han va verkligen läskigt. Sen känner jag hur han går jättenära mig och plötsligt säger, -Ursäkta mig, men jag måste bara säga en sak. Du är nog den vackraste tjejen jag någosin sätt. Asså haha, jag tackade och sedan fortsatte jag att gå. Blev ju jätteglad och den där äckliga rädslan försvann ju, haha trodde fan han skule förfölja mig eller nått sånt läskigt. Sen kom han fram till mig igen i rulltrappan och frågade vad jag tyckte om han, haha visste fan inte vad jag skulle säga men innan jag hann säga nått sa han, -eller du har väl redan en pojkvän? JA svarade jag, haha....

Sen sprang jag typ upp till bussen, visst låter det kanske löjligt att jag blev så rädd, men det var väldigt obehagligt!
Det har gått jättebra att jobba idag, ganska så stressigt, men ändå helt okej. Imorrn jobbar jag själv, vilket betyder att Malin är ledig. Det är bara vi som är roddare nämligen, vilket betyder att jag kommer ha FULLT upp imorrn, så det krävs att jag får en ordentlig bra sömn inatt, måste därför lägga mig NU!
Blev aldrig nån solning idag, så tänkte dra iväg imorrn runt tio tiden, behöver verkligen lite färg. Älsklingen är tillbaka i sthlm nu, men inte kommit hit än. Men han kommer väl så småningen om...kanske hinner somna, vem vet!

Skönt ska det bli att vara ledig på onsdag, då ska jag ju fixa mina naglar också. Hihi det ser jag verkligen fram emot. Nä nu är det sleepdags, God natt<3

Vill också passa på att välkomna alla nya läsare, de stiger och stiger SUPERKUL! Och ännu roligare att ni gillar min blogg. Ska försöka att inom korta göra om min design lite, måste bara lära mig först om ingen känner att dem vill göra det åt mig, haha....

Kommentarer
Postat av: maria

HAHAHAHAAH, vadåå var det en gubbe som frågade ?
hahaha men du är ju jättefin :D

2008-02-25 @ 23:31:07
Postat av: lloo

ja det har jag också varit med om det är läskigt

2008-02-26 @ 10:56:11
Postat av: alexandra

haha, ja inte gubbe men typ 25-30 där nånstans...skitskum...hha

2008-02-26 @ 12:37:09
URL: http://huumlaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0