Lördag, den stora dagen

God morning för er som nyss vaknat, själv var jag uppe vid niotiden imorse. Vi åt en jättegod frukost, fast så himla mycket gott att välja på, men jag åt två fyllda mackor med massa gott, sedan en tallrik fruktyoghurt, en kopp varm choklad plus en smootie. MUMS! 


Förutom det lilla jag tog, fanns det massa god frukt och efterrätter...men jag blev fort mätt. Vi kom ganska nyligen in från att ha vart ute på stan en liten stund. Aleena var nämligen lite missnöjd med de kläder hon tagit med sig så därför gick vi ut för att hitta nått fint, och det gjorde vi verkligen, en jättefin svart tröja plus kjol och sedan ett jättefint halsband till. Kommer såklart ta kort på våra outfits ikväll, men som ni vet kan jag tyvärr inte lägga in dem förrän imorn när jag kommit hem. Längtar enormt mycket till ikväll, nu är det ungefär bara 7 timmar kvar tills vi ska vara där... många timmar haha! Aleena har åkt iväg på nått möte, så jag och älsklingen är kvar själva. Men tänkte dra ut till stan snart igen, haha typ tre min att gå och sedan ta en fika och nått sånt mys. 

Hotellet vi bor på är väldigt fint, gammalt också. Hittade en lite bild på hur det ser ut, men på kvällen är det ännu snyggare...

Nu ska jag slappa lite i vår as-sköna stooooora säng. KRAAAAAM<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0