Lördag

Hej hej, skönt med lite lördag tycker jag. Har precis dushat och skrubbat hela kroppen med sån där skön dushgel med små grusgrejer i, haha eller vad det nu heter. Mimmi sitter med sin kompis Nicki och sjunger karoke typ, från filmen "High School Musical". Haha fan min syrra kan sjunga...fast hon hatar när man påpekar det. Varför är det så egentligen? Så fort man berömmer nån så nekar de det. haha Ajja hon kommer bli grym. Kom på att det bara är två veckor kvar tills vi åker till västerås. Då är det melodifestivalen som gäller. Ser faktist fram emot det, jättemycket! Ska bli as-skönt att få åka iväg med älsklingen och bara chillerilla! Nä nu måste jag klä på mig, vi är utkastade från huset, pappa och jens ska måla vardagsrummet och sånt shit nu...åker in till stan med småtjejerna, vem vet kanske hittar nått fint! haha vet redan MASSA jag vill ha trust me.

Ha en helt underbar lördag, KRAM <3


Kommentarer
Postat av: maria

haha jaaa mimmi kan sjunga, riktigt bra faktiskt ;) kommer du till sofia idag ? :)

2008-02-02 @ 14:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0